Monday 25 April 2011

Periuk 6 Beradik-Produk cap Buaya Original-MADE IN THAILAND

Produk Cap Buaya Original made in Thailand. dikenali sejak tahun 1967 lagi sebagai pembuat barangan kegunaan dapur yg tahan lasak walaupun digunakan berpuluh-puluh tahun. Cuba tanya mak2 kita kat kampung periuk yg paling dipercayai utk digunakan di dapur. Kebanyakan mereka memilih PRODUK CAP BUAYA.

Mungkin yang bujang tertanya-tanya nak buat apa beli periuk bukan aku masak pun, jadi jawapannya ialah ia sesuai untuk dijadikan hadiah kepada ibu di kampung. anda hanya perlu order dan buat bayaran dan segala2nya akan diuruskan oleh pihak kami. Buat kejutan kepada ibu kita sekali sekala memang berbaloi2.

Untuk pengetahuan semua, produk ini diambil terus dari Thailand tanpa menggunakan orang tengah. Ambil terus dari gudang so ia lebih murah daripada yg dijual di pasar raya atau kedai menjual peralatan dapur di seluruh Malaysia. Kalau tak percaya sila bandingkan harga kami dengan kedai-kedai di luar.

Ok tanpa melengahkan masa mempromosikan produk-produk buatan CCH atau kat Malaysia lebih dikenali dengan produk Cap Buaya. Antara produk-produk yang dihasilkan ialah periuk bertangkai, periuk tak bertangkai, tempat basuh tangan, cerek, periuk kukus, senduk, kuali dan banyak lagi la yang meliputi barangan dapur. Tapi saya cuma ambil stok barang-barang yang mudah untuk di poskan sebab didatangkan sekali dengan kotak jadi kerja saya untuk membalut dan membungkus lebih mudah.

Antara barangan yang dijual
Ok saya nyatakan harga satu persatu untuk memudahkan pemilihan.

Periuk Cap Buaya 6 Beradik Original (bertangkai)

Saiz - paling kecik 16cm, paling besar 26cm
Harga - RM100
Pos - RM 18 (Semenanjung )
RM 25 (Sabah, Sarawak)
PosMalaysia domestik. Tempoh sampai =3-5 hari


Periuk Cap Buaya 6 Beradik Original (bertangkai/tak bertangkai) harga sama. Ada orang suka yang bertangkai, ada yang suka tak bertangkai. Tapi kualiti sama harga pun sama.

Saiz - paling kecik 16cm, paling besar 26cm
Harga - RM100 (mana nak dapat harga ni kat kedai)
Pos - RM 18 (Semenanjung )
RM 25 (Sabah, Sarawak)
PosMalaysia domestik. Tempoh sampai =3-5 hari


Untuk pembelian sila rujuk di info. Sekian terima kasih. Selamat membeli!!




2 comments:

  1. br beli kemarin kat wang kelian set bertangkai RM68..

    ReplyDelete
  2. Harga ni skarang dapat x?

    ReplyDelete

Pergi ke